Կարևոր․ Բնական Մթերքներ որոնք սնուցում են վահանաձև գեղձը․ Մտածեք ձեր վահանաձև գեղձի մասին

538

Կարևոր․ Բնական Մթերքներ որոնք սնուցում են վահանաձև գեղձը․ Մտածեք ձեր վահանաձև գեղձի մասին

Ձեր վահանաձև գեղձը առողջ կլինի, եթե ուտեք այս կերակուրները:

Որպես կանոն, մենք չենք մտածում վահանաձև գեղձի առողջության մասին, մինչև լուրջ խնդիրներ չհայտնվեն: Ահա թե ինչու շատ կարևոր է ուտել այս մթերքները:

Ամենից հաճախ նման խնդիրներ առաջանում են 40 տարեկանից բարձր կանանց շրջանում, բայց դա չի նշանակում, որ տղամարդիկ չեն կարող ունենալ վահանաձև գեղձի հիվանդություններ կամ ավելի փոքր տարիքի կանայք:

Վահանաձև գեղձը կարգավորելու ձեր մարմնին օգնելու համար խորհուրդ է տրվում ձեր սննդակարգում ներառել հետևյալ մթերքները.

Յոդը անհրաժեշտ է գեղձի համար.

Այս հանքանյութի առկայությունը խթանում և կարգավորում է թիրոքսինի արտադրությունը ՝ պահպանելով այն բավարար մակարդակի վրա և վերացնում է վահանաձև գեղձի հիվանդությունների զարգացումը: Յոդով հարուստ մթերքներից են.

Ձու,  Թունա,  Ծովամթերք,  Քնջութի սերմեր,  Բարձր մանրաթելային սնունդ

Մանրաթելերով հարուստ սնունդն անհրաժեշտ է քաշի կորստի համար, դրանք նաև բարելավում են արյան որակը և վերահսկում գլյուկոզի մակարդակը: Փորձեք օգտագործել հետևյալ ապրանքները.

Եգիպտացորեն,  Տանձ,  Ավոկադո,  Վարսակ,  Ոսպ,  Լոբի,  Շագանակագույն բրինձ,  Բրոկկոլի,  Խնձորները

Մարմինը ուժեղացնելու և գլյուկոզի մակարդակի բարձրացումից խուսափելու համար խորհուրդ է տրվում ուտել մսամթերք: Պետք է ուտել ՝ հավ, հնդկահավ, հորթի միս, նապաստակ և ծովային ձուկ:

Վիտամիններով հարուստ մթերքները պետք է ավելացվեն ձեր ամենօրյա սննդակարգին. Սնկերը, ցիտրուսային մրգերը, հացահատիկը, բրինձը, գարին, գետնանուշը և գարեջրի խմորիչը վիտամիններով հարուստ են և կօգնեն սնուցել մարմինը և ցանկացած պահպանում առողջությունը:

Ցինկի ընդունումը կենսական նշանակություն ունի

Ոլոռ,  Գառան միս,  Կոճապղպեղ,  Ցորենի սերմ,  Չորացրած մրգեր և ընկույզներ

Այս բոլոր ապրանքները պարունակում են մեծ քանակությամբ ցինկ, և դա հիանալի է թիրոքսինի արտադրությունը կարգավորելու համար: Փորձեք դրանք ամեն օր ուտել որպես ուտեստ կամ նախաճաշին: